03 kesäkuuta, 2014

2.6.2014

Blogi..
En tiedä, miten tämän tekstin kirjoittamisen aloittaisin jotenkin sujuvasti, niin eiköhän mennä suoraan asiaan eli KUKA MINÄ OLEN?

Hirveen vaiketa tuo on nyt yrittää tiivistää, niin kerron asioita, jotka näin nopeasti tulevat mieleeni.
Tosiaan, nimeni on Ella, olen 20-vuotias espoolainen välivuotta viettävä nuori. Nauran paljon ja LUJAA, omaa poikaystävääki ihan hävettää välillä mun naurukohtaukset, rakastan löhöilyä ja samalla rakastan ulkona olemista, musiikkimakuuni kuuluu välillä milloin mitäkin, festarit ovat vieneet mun sydämeni mukanaan, olen hullu tumblrin käyttäjä, luen kirjoja (omasta kaveripiiristä hyvin harva enää lukee kirjoja), Emma Watson on ollut mun roolimalli ihan pienestä pitäen ja mikään ei kyllä voita omaa perhettä, läheisiä ja kavereita. Niin, ja en edes halua tietää, kuinka monta kielioppi- ja kirjoitusvirhettä tämäkin teksti sisältää..

Hain tänä keväänä luokanopettajaksi, erityisopettajaksi sekä Metropoliaan bio- ja kemiantekniikan insinööriksi. Toivon tosiaan, että pääsisin kouluun, ei jotenki maistu enää tälle neidolle toinen välivuosi, yhden aikana sain jo kokea miltä tuntuu olla töissä 24/7 ja kuinka pää vain tyhjeni kaikesta oppimasta.

Kesällä lähden reppureissulle interrailaamaan yhden parhaimman tytsyn kanssa ja tämä tytsy taas ei tahdo jaksaa odottaa kyseistä matkaa sitten ollenkaan! Meidän reittimme on näillä näkymin Kööpenhamina - Berliini - Praha - Wien - Budapest - Split - Budapest (lento kotiin). Splitissä meitä odottaa Ultra Europe Music Festival, joka tulee varmasti olemaan tän kesän yksi kohokohdista! Ei ollenkaan matkata Ranskaan, Espanjaan ja Italiaan, niinku kaikki muut reilaajat tahtoo tehdä, meille taitaa kelvata se halvempi. Okei, no myönnettäköön, että Köpis ja Wien ei omien kokemuksien mukaan oo niitä halvimpia, mutta kyllä uskon, että tää reissu tulee halvemmaksi kuin reissu, jossa oltais koluttu länttä.

No joo, ehkä en nyt kaikkea viitti tähän kerralla kertoa, joten lämäsen "muutaman" kuvan, joita voi vihata tai rakastaa!

PS. Blogin banneri on suorastaan karmean hirvittävä, ehkä joku kaunis päivä jaksan ehostaa muutenki blogin ulkoasua! Sweet cinnamon nimen oon puhtaasti bongannu Lana Del Reyn biisistä, kukin tehköön omat tulkintansa siitä ja mitä merkityksiä kaksi sanaa nyt voi sisältää.


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti